De ziua mamei

8 Martie

Rondel pentru mama

Îți râde primăvara în priviri,
se bucură văzându-te în fereastră
cum o admiri pe zâna măiastră
a tinereții, cu jocul de culori și de trăiri.

Cum stai pe gânduri și te miri,
uimită de soarele și zarea albastră
îți râde primăvara în priviri,
se bucură văzându-te-n fereastră.

Așa îmi apare mama în amintiri
din părinteasca casă a noastră,
ursită de o zână – o săiastră,
pentru un timp – cu altfel de trăiri.

îți râde mamă primăvara în priviri!

de: Georgeta R.M.

Ninge … primăvara

E primăvară și ninge,
ninge cu zile frumoase de martie:
cu 1 Martie, cu 8 Martie, … tot ce atinge
mintea și sufletele noastre cu bucurie,
cu motive frumoase între oameni – spre armonie.

Ninge și e primăvară în eter,
ninge dinspre pământ spre cer
ușor, încet și îndrăzneț cu ghiocei,
cu toporași – a devenit un obicei
în fiecare an, așa e primăvara – anotimpul dragostei.

de : Georgeta R.M.

De 8 Martie

E seară, și s-au aprins pe cer atâtea stele
ce licăresc uimite spre al nostru drag Pământ,
cu gândul dacă aș vrea lumină să culeg din ele,
oare câte ar veni să lumineze cu iubire și cu cânt ?
Numai cu gândul ce gândesc
și iată, parcă mai tare licăresc
de parcă ar vrea să îmi vorbească
și-un dar cu înțeles să-mi povestească.
Întind o mână spre cerul înstelat
și prind a lor raze jucăușe de îndat,
iau înțelesul, iubire, lumină, ca un dar
și ți-l închin azi ție, Mamă, că e 8 Martie,
o zi frumoasă de primăvară în calendar.

de: Georgeta R. M.

9 comentarii

Din categoria Motive pentru condei

9 răspunsuri la „De ziua mamei

  1. ane

    Frumos mesajul tau. O primavara fericita!

    Apreciază

  2. De ziua femeii de pretutindeni, o urare sincera de La multi ani!

    Apreciază

  3. Multumesc, asemenea ! Vă doresc o zi fericită și plină de voie bună.

    Apreciază

  4. Emoţionant omagiu dedicat mamei.
    Foarte frumoase versurile, nu le-am ştiut înainte şi îţi mulţumesc mult pentru că ni le-ai făcut cunoascute. Am să mai vine pe la tine pentru că îmi place ceea ce am găsit.
    O zi minunată îţi doresc! 🙂

    Apreciază

  5. Versurile îmi aparțin și mă bucur ți-au plăcut. De altfel am văzut că îți plac și ție poeziile, lirica. O zi minunată iți doresc și eu !

    Apreciază

  6. Pingback: De ziua mamei | motivepentrucondei

  7. Superb omagiu pentru cea mai draga fiinta din viata noastra!
    La multi ani!
    Cu mult draga,

    Liz ❤

    Apreciază

Lasă un răspuns

