Primăvara

Din somnul orb de noapte-ntunecoasă
De unde-au stat departe de frumos
Se reîntorc livezile acasă
În rochii înflorite până jos.

E primăvară, iarăşi primăvară!
Pe fiecare margini de făgaş
Îşi scot strămoşii degetele-afară,
De ghiocei, de crini, de toporaşi.

Se simte iarăşi mirosul câmpiei
Din nou aruncă soarele pojar
La cântecul înalt al ciocârliei
Ies roadele cu capetele-afar’.

Aruncă ziua peste tot cu vrăbii
În codri cucii iară-au năvălit
Se bat cu gâtul păsările-n săbii
Şi glasurile-şi dau la ascuţit.

de: Virgil Carianopol

8 comentarii

12/03/2014 · 11:00 am

8 răspunsuri la „Primăvara

  1. Foarte frumoase versurile, de asemenea şi melodia!
    Foarte frumos ai întâmpinat primăvara cu versuri şi muzică!
    O zi minunată şi-o primăvară frumoasă îţi doresc! 🙂

    Apreciază

  2. Mă topesc de dragul acestei interpretări de excepţie a maestrului Tudor Gheorghe ! O pot asculta de dimineaţă până seara şi nu mă plictisesc. Iar versurile scrise de Virgil Carianopol sunt extraordinare!

    Apreciază

    • Maestrul Tudor Gheorghe este într-adevăr un veritabil interpret al muzicii noastre folclorice și am înțeles că își alege versurile cântecelor sale cu multă grijă și le cântă în felul său specific, inegalabil. Mă bucur de vizită,că v-a făcut plăcere să-l ascultați și vă doresc o primăvară frumoasă.

      Apreciază

  3. Îmi place colajul prezentat! Este gingaş şi fascinant!

    Apreciază

    • Într-adevăr așa este. Și mie mi-a plăcut foarte mult. Versurile poetului reflectă primăvara atât de frumos și original, maestrul Tudor Gheorghe le-a pus în valoare în felul său specific și precum ai spus colajul este gingaș așa cum este și primăvara de altfel. O duminică plăcută !

      Apreciază

Lasă un răspuns

