Armonii

Poezia – o prietenă

În armonii care se îmbrățișează,
asemeni pasului de menuet
îndreptățit a exista și în nobilul sonet,
sunt bucurii care contează.

Sunt veritabile culori a unui alfabet
care alcătuiesc pastelul în care dansează
idei ce se dezvăluie sau cercetează
un univers când tainic … când concret.

Sonetul răsare dintr-o grădină
cu arome rare din care flori alese
se ivesc, să ne uimească cu a lor lumină
în clipe creatoare și frumoase.

M-aplec spre floarea mea cerească, lină
o știu că e o bună prietenă care alină.

de: Georgeta R:M.

7 comentarii

Din categoria Motive pentru condei

7 răspunsuri la „Armonii

  1. ane

    Felicitari! Versurile tale mi-au adus bucurie în suflet, iti multumesc.

  2. ane

    ..evident si muzica 🙂

  3. Îți multumesc pentru vizită și mă bucur că ți-a plăcut ce-ai găsit aici, Toate cele bune !

  4. Sublim totul! Versurile şi muzica într-o armonie desăvârşită! Felicitări!
    Ai o zi minunată Georgeta! 🙂

  5. Mă bucur, și eu mulțumesc mult pentru comentariu și vizitele pe acest blog.
    Toate cele bune și o seară frumoasă !