Culese din ”Înțelepciunea umorului”

Din înțelepciunea umorului - Pim

Dacă primăvara, fruntea țăranului va lumina pământul, toamna sigur pământul va lumina fruntea țăranului.

Oricât de puternic ar fi, răul nu învinge niciodată în totalitate. Ultimul cuvânt e tot al adevărului.

Spune tot ce vezi, dar vezi ce spui.

Ori de câte ori îmi amintesc de Păstorel, mi se face dor de un Cotnari adevărat și de epigrame bune.

Epigrame bune se mai găsesc, dar ”Cotnari adevărat a băut Ștefan cel Mare”.

Oricât de buni am fi, dacă nu-s buni și cei din jurul nostru, nu reușim aproape nimic.

Natura a inventat gheața, omul, răceala ei.

După ce-a făcut tot posibilul să ajungă o mare personalitate, și-a dat seama că e imposibil.

Cei care muncesc se creează. Cei care s-au creat se re-creează.

Ziua bună se cunoaște de dimineață ! Cei care se trezesc mai târziu sunt privați de această cunoștință meteorologică.

Fiecare artă își are un ideal. Omul senin, iată idealul umorului.

Înțelepciunea umorului – de Constantin Horbovanu

6 comentarii

Din categoria Motive pentru condei

6 răspunsuri la „Culese din ”Înțelepciunea umorului”

  1. Formulări simple dar impresionant de reale. Chiar un „motiv pentru condei”. Mi le voi transcrie şi eu! Mulţumesc!

    Apreciază

    • Mulțumesc și mă bucur că v-au plăcut ! Începând acum câteva zile să citesc ”Înțelepciunea umorului”, ce cuprinde cugetări, proze umoristice, epigrame, am descoperit un univers umoristic original și inedit. Nu m-am putut abține să nu împărtășesc măcar cât de puțin și celor care vizitează blogul. Cugetările întrezăresc personaje care par să aibă ceva de spus sau ne atenționează: ”Spre deosebire de minciună adevărul se naște o singură dată”, sau ”Nu-mi pare rău că îmbătrânesc, numai să nu fie în zadar”, ”Praful nou distruge istoria veche”, ”Condica de prezență e pentru … absențe”, ș.a.
      O seară cât mai plăcută și o săptămână excelentă !

      Apreciază

  2. Foarte frumoase sunt cugetarile alese!

    Apreciază

  3. Mulțumesc mult pentru apreciere ! A fost o oportunitate pentru mine să intru în posesia cărții participând la lansarea ei și a altor cărții. O seară cât mai plăcută !

    Apreciază

  4. Interestin Reading, nice illustration too!

    My B&W Blog: http://hanshb.wordpress.com/

    Apreciază