Din gama notelor pe portativ…

Note muzicale

Din gama notelor pe portativ
pe sol azi l-am ales drept campion
un demn solist și de bon ton
ce are forța de a se remarca fiind activ.

Este iubit de notele surori – la unison,
care dansează în jurul lui admirativ,
fără pretenții, fără nimic ostentativ,
doar pentru muzică și pentru ton.

Solistul nostru din arpegiu
ajută pe cei mici să cânte
și să aducă un mic elogiu

vieții – de joc și voie bună, semne evidente
căci, ea, muzica există ca să încânte
și să creeze cele mai bune momente.

(de: Georgeta R.M.)

6 comentarii

Din categoria Motive pentru condei

6 răspunsuri la „Din gama notelor pe portativ…

  1. Frumoase versuri si frumos fragment din Pisicile Aristocrate, unul din desenele preferate.

    Apreciază

  2. Mă bucur să reintru în blogosferă şi ajung din nou în căsuţele virtuale. Aici m-a întâmpinat sensibilitatea şi o frumoasă dantelă de cuvinte frumos împletite .
    M-au delectat (a câta oară?) aceste mâţe aristocrate-minunate de care mă bucur mai ceva ca cei mici!

    Apreciază

  3. Bine ați venit și în căsuta mea virtuală. Pisicuțele aristocrate (și răsfățate) cunoscute de atâta timp au reușit să mă inspire să scriu câteva versuri, momente plăcute pentru mine, de relaxare, aici, pe wordpress, unde întâlnesc oameni minunați, gânduri frumoase, picturi, poezii, etc. și mă bucur că ați petrecut câteva momente plăcute. O vară frumoasă și toate cele bune !

    Apreciază

  4. ovi

    ah… pisicile aristocrate… minunatele pisicute…
    iar versurile… pe masura matelor… o incantare…

    Apreciază

  5. Da… minunatele pisicuțe m-au inspirat să scriu niște versuri pentru … cei mari și cei mici (cărora d-na Aurora le scrie poezii minunat de frumoase). Filmul ”Pisicile aristocrate” a fost un deliciu și va rămâne. Mulțumesc și toate cele bune !

    Apreciază