Cele mai frumoase cântece italiene

The Best Italian Songs !!

6 comentarii

Din categoria Motive pentru condei

6 răspunsuri la „Cele mai frumoase cântece italiene

  1. Ştefania

    Într-adevăr sunt superbe melodiile italiene. M-am bucurat foarte mult de ele.
    Mi-a încântat sufletul alegerea ta, Georgeta şi îţi mulţumesc mult.
    Zile frumoase şi numai bucurii îţi doresc! ❤ 🙂

    Apreciază

  2. Italienii au fost și sunt, după părerea mea, cei mai buni cântăreți, iar dintre ei i-am admirat, la vârsta mea, pe Giani Morandi, Caterina Caselli și, mai ales, Rita Pavone. Mersi mult pentru deliciul muzical! 🙂

    Apreciază

    • Te cred și eu am crescut cu frumoasa muzică italiană în interpretarea lui Giani Morandi, Adriano Celentano, Rita Pavone, Caterina Caselli, Albano și mulți alții. Mă bucur că e și pentru tine un deliciu muzical și îți doresc o zi frumoasă cu toate cele bune !

      Apreciază

  3. Chiar frumoase merci
    una si de la mine

    Apreciază