Poezii…

Când și unde

Când îmi vii mereu în gând
îmi văd florile crescând.

Când se lasă înserarea
văd în cerul înstelat culoarea.

Când faci zori de dimineață
crește dragostea de viață.

Unde pui Tu armonie
se mai naște o poezie.

Triolet – Iubirea

În versuri eu cânt Iubirea
cu mintea, inima ce sunt cheia
dansului cu rima, culoarea,
în versuri eu cânt Iubirea…
Trăiește-n suflet caldă dragostea
ademenită de dans, de poezia
în versuri, eu cânt Iubirea
din care izvorăște nemurirea.

© Georgeta R.M.

2 comentarii

Din categoria Motive pentru condei

2 răspunsuri la „Poezii…

  1. Am ratacit aici un gand
    Plimbandu-ma prin vers,
    CAND SI UNDE il vei gasi,
    Te rog sa-i faci revers!

Lasă un răspuns

