Cradled in Love

Aveai ochii ca două safire albastre, să țină toate privirile
pentru a pătrunde în mine și a-mi duce sufletul în locuri îndepărtate,
mi-ai spus că nu voi fi niciodată singur,… pentru că tu vei fi chiar acolo.
Am jucat un joc cu dragostea asta, ca și cum am naviga în furtună
cu valurile încercând să ne doboare, ne luptam cu curentul
erai farul speranței mele,… eu eram lumina stelelor pentru tine.
Așa că nu plânge pentru dragostea ta, plângi cu lacrimi de bucurie
pentru că ești în viață, legănată în iubire,
așa că nu plânge pentru dragostea ta, plângi cu lacrimi de bucurie
pentru că ești în viață, legănată în iubire.
Am păstrat dragostea pe care mi-ai dat-o, acum o țin cu mine
știu că este doar o lacrimă a pământului, dar în ea pot auzi un delfin cântând,
spune-mi că nu voi fi niciodată singur, știu că ești chiar acolo.
Și cu focul care încă arde puternic, vreau să privesc lumina ta
dacă mi-aș putea vedea viitorul acolo, știi cum flăcările pot hipnotiza,
nu îndrăznesc să spun numele tău de frică cum ar suna, ca o iubire.
Așa că nu plânge pentru dragostea ta, plângi cu lacrimi de bucurie
pentru că ești în viață, legănată în iubire,
așa că nu plânge pentru dragostea ta, plângi cu lacrimi de bucurie
pentru că ești în viață, legănată în iubire.
Așa că nu plânge pentru dragostea ta, plângi cu lacrimi de bucurie
pentru că ești în viață, legănată în iubire,
așa că nu plânge pentru dragostea ta, plângi cu lacrimi de bucurie
pentru că ești în viață, legănată în iubire.
Legănată în iubire,
Legănată în iubire,
Legănată în iubire.

Scrie un comentariu

Din categoria Motive pentru condei

Lasă un răspuns

