Regina romanței

„Pentru mine romanţa este raţiunea de a fi! Am iubit-o, am cântat-o, am adunat-o şi am risipit-o”.
„Romanţa se cântă în aşa fel încât să plângi râzând şi să râzi plângând. Am iubit-o, o iubesc dar nu cred că am făcut totul pentru ea”.


Ioana Radu – Nu se poate
www.youtube.com/watch?v=A37IeqM2–w
Ioana Radu – De-as trai ca bradu-n munte (cantece populare)
www.youtube.com/watch?v=r44rocQ76W4
Ioana Radu – Mai vino seara pe la noi
www.youtube.com/watch?v=n9REwzXWiWQ
Ioana Radu – Primăvara a sosit
www.youtube.com/watch?v=xovX3sVPsbo

http://politeia.org.ro/ziarul-de-duminica/muzica-romanilor-ioana-radu/22889/
jurnalul.ro

4 comentarii

Din categoria Motive pentru condei

4 răspunsuri la „Regina romanței

  1. Pe cand eram eu copila, romanta se canta/interpreta INCA la televizor si pe unele posturi de radio. Astazi, din pacate, biata romanta a ramas uitata undeva, intr-un colt, pe raftul prafuit de vechituri. Tineretul habar nu are ce inseamna de fapt romanta, ce transmite, care ii este mesajul. In schimb stiu ce e o manea…Aceasta este cultura si educatia romanilor din ultimilor 25-30 de ani…din nefericire…

    Apreciat de 1 persoană

  2. Si mie imi place acest gen muzical. Trezeste-n mine minunate amintiri din copilarie, cand petrecerile familiei se incheiau intotdeauna in acorduri de romante, cantate de ai mei. Ce vremuri. Binenteles ca Ioana Radu, era una din cele mai apreciate interprete, in randul membrilor familiei mele. Multumesc ca m-ati facut sa imi aduc aminte.

    Apreciază

    • Cu drag ! Mă bucur să știu că romanța în general și regina romanței, Ioana Radu, fac parte din amintirile plăcute atât ale dvs cât și cele ale familiei. Vă mulțumesc de popas și comentariu. Toate cele bune !

      Apreciat de 1 persoană