„Spre imensitatea văzduhului” – aceasta este Pasărea mea

Păsările măiestre m-au fascinat şi nu m-au mai eliberat din mreaja lor niciodată.”
” Eu nu am căutat, în toată viaţa mea, decât esenţa zborului! Zborul – ce fericire!”
” Plăcerea cu care lucrează artistul este însăşi inima artei sale.”
Arta este o oglindă în care fiecare vede ceea ce gândeşte.”
” Viaţa se aseamănă cu o spirală. Nu ştim în ce direcţie este ţinta ei, dar trebuie să mergem în direcţia pe care o credem cea justă.”

Moștenirea lui Brâncuși (arhiva CEC)

.
Constantin Brancusi – Bucuria de a fi

Constantin Brancusi – George Enescu, „Poema Romana”

https://www.youtube.com/watch?v=qouMI0o2d4A
https://www.youtube.com/watch?v=T6G0ewxKkCQ

6 comentarii

Din categoria Motive pentru condei

6 răspunsuri la „„Spre imensitatea văzduhului” – aceasta este Pasărea mea

  1. ane

    ” Arta este o oglindă în care fiecare vede ceea ce gândeşte.” ” E o minune faptul ca suntem purtati pe un glob imens care se invarte de veacuri prin haos” Astăzi se împlinesc 57 de ani de la trecerea în neființă a lui Constantin Brâncuși. Multumesc Gergeta, mi-a faut mare placere sa privesc videoclipurile. O noapte cu vise fermecatoare 🙂

    Apreciază

    • Așa este, ”arta este o oglindă în care fiecare vede ce gândește” pentru că ”arta nu este o întâmplare” este mai mult decât redarea vieții, este o transfigurare a ei, ieșind la iveală esențialul. Mulțumesc Ane că te-ai bucurat împreună cu mine de acest moment al zilei de azi când, de fapt se împlinesc 139 de ani de la nașterea marelui sculptor. Și eu am apreciat videoclipurile și acum la fel ca prima oară.
      O seară frumoasă și un weekend excelent !

      Apreciază

  2. ane

    am mancat un „C” 🙂

    Apreciază

  3. ane

    DA!!!Se implinesc 139 de ani de la nasterea lui Constantin Brancusi, am fost distrata 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

