Dansul ideilor…

Când dansul ideilor e o magie
iar la-ndemână îmi sunt creionul și hârtia
le-nșir pe foaia albă – gând, emoție
trăiri ce în vers, în poezie, sunt grația.

Poate primăvara e de vină, armonia,
cu soare blând, cu zvon de ploaie,
cu flori tămăduitoare ce își arată bucuria,
cu susurul iubirii din anotimpul ce învie.

Poate de vină-i vara și ciocârlia
și marea artă păsărească în zbor
ce ne încântă cu triluri din nevoia
de cuibul dragostei și-un odor.

Sau poate simfonia toamnei – chintesenție,
când dansul ideilor e o magie…

© Georgeta R.M.

Albinoni – Simfonia în G major

6 comentarii

Din categoria Motive pentru condei

6 răspunsuri la „Dansul ideilor…

  1. Nu ştiu cine poartă vină pentru toate, poate niciuna, poate toate la un loc. Dar ştiu că e magie în versurile tale.

    Apreciază

  2. ane

    „dansul ideilor e o magie”… Un weekend magic iti doresc, Georgeta!

    Apreciază

  3. Eu cred că principala „vinovată” ești tu și meriți o dulce apreciere! 🙂

    Apreciază

    • Aprecierea ta mă face să mă simt într-adevăr ”vinovată” deși adevărata vinovată e cum am spus natura și poate momentul acela când îți vine să scrii poezii (…) dar, mai ales momentul când te hotărăști să le publici. Mulțumesc, Petru, o duminică cât mai plăcută în continuare !

      Apreciază