Toamna în poeme


Mulțumesc pentru vizită !

12 comentarii

Filed under Motive pentru condei

12 responses to “Toamna în poeme

  1. Amy

    Very, very beautiful! Thank you for the post, Toamna. 💖💕

    Apreciat de 1 persoană

  2. Thank you for such a lovely comment. ❤ 🙂 Sending all my best wishes.
    Georgeta

    Apreciază

  3. Superbe micropoemele dvs., întregesc și desăvârșesc emoția din imagini!🙂

    Apreciat de 1 persoană

  4. Je me suis permis une visite chez vous bien agréable!!
    Joli poème et l’automne est une belle saison!!
    Amicalement

    Cocopaillette

    Apreciat de 1 persoană

  5. Ce minunat moment! multumesc draga mea Georgeta pentru aceasta frumusete.
    Te imbratisez cu mult drag,

    Liz

    Apreciat de 1 persoană

  6. Cand eram tanar imi placeau mult culorile toamnei… pentru mine nu era decat un anotimp ca oricare altul. Imi luam sevaletul si-mi umpleam panza de rosu, de ocru, de galben…
    Acum, cand privesc un peisaj de toamna inteleg agonia mortii. Nu e nimic mai trist decat peisajul de toamna. Mi-e greu sa-l privesc si sa nu realizez disperarea neputintei, neputinta de a inlatura implacabilul…
    Primvara, natura renaste. Pentru noi, oamenii, nu va mai exista insa nicio primvara.
    Culorile toamnei, agonia sfarsitului, sentimentul de inutilitate al existentei… N-avem nici un rost in acest univers, cu exceptia celui de a muri.
    ROBERT SLAV

    Apreciază

  7. Doamne, Doamne ne-a dăruit primăvară în fiecare an și cred că acest lucru e unul din din motivele care ne încarcă ființa cu energie nouă.
    Am citit undeva că moartea e o altă experiență, spre o altă viață; cred că era un filozof căci spunea că decât să fie îngrozit sau trist preferă să fie curios 🙂 .
    În ce mă privește prefer să văd partea frumoasă a toamnei care este un timp al schimbărilor (o primăvară a iernii, al bogăției roadelor) iar în partea ei cea mai puțin plăcută să fiu ocupată cu alte treburi, utile sau plăcute. În ce privește sensul vieții Constantin Noica spunea că dacă viața nu are sens preferă să-i dea el un sens. Eu vă doresc să găsiți un sens bun, plăcut atât toamnei cât și vieții.
    Toate cele bune !

    Apreciază

Lasă un răspuns

